~KEBAIKAN ALFALFA KEPADA SAYA~

Assalamualaikum...
nama saya fara....seblom saya share testimoni sebenar saya...meh kita share sket tentang alfalfa dulu ";)



Pesakit SLE, Ibu Hamil dan pesakit G6PD tidak digalakkan ambil alfalfa ye kawan2
* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.Ia hanyalah vitamin...makanan tambahan...supplement

alfalfa ni adalah terdiri dpd tumbuhan yg ada nutrisi n zat....mmg bagus utk keputihan n mengetatkan mana2 yang longgar... ":)

Ok meh saya share cerita saya....kalau dramaband lagu cerita dia...tapi ini memang cerita saya...xde edit2 dpd mana2...sume fresh from me....hehe

saya start jd ahli shaklee 15/12/2013 yg lepas...baru sgt2 lagi...esoknya trus start makan alfalfa, lecithin. omega n GLA

tapi harini saya nak share citer tentang alfalfa dulu...sebab...saya dah nampak kesan nya...";)
kalau kat botol tu tulis makan 10bj sehari....but no...no...no....for me...sebab...kita xtau mcmana penerimaan badan kita dgn sesuatu vitamin tu....

so sy makan 2bj after b.fes...makan lecithin....lepas makan mlm...2bj lagi n also omega...mlm b4 tdo...telan GLA plak...
lepas 1mggu...tmbh dos jd 3bj siang 3 bj pas mkn malam....
alhamdulillah....2 mggu da npk kesan dia...da kurang keputihan sy...dan yang paling saya suke...bila husb sendiri puji....yg longgar b4 ni...da gripp....hehe....
pastu sy da 3mggu xjumpe mak n ank2 sdara....mak kata sy npk slim...n ank sdara kata saya kecik sket...pastu jumpa jiran plak dia kata fara da slim...sebab yg ketara bulan 12 aritu...berat sy mmg naik mendadak...sy pon xtau sbb ape...hehe...senang ati kot...
tp lau ikut kan lemak2 tepu sy ni msh lg npk kat perut ni...tp sy blom timbang lg...nt da timbang sy share ye....
alhamdulillah sangat2 happy bile org tegor mcm tu...buatkan smangat nak menjual shaklee bile berkesan pd diri sendiri...haha
alhamdulillah sangat2...terima kasih Allah...cepat pulak kesan alfalfa ni pada saya....tapi bukan sebab alfalfa aje tau...sy makan lecithin sekali...lecithin ni buatkan kita rse kenyang aje....ok lecithin kita cerita hari lain ek....

kalau berminat...meh lah tanya saya...bole wassup / mesej kat no 019-7651448
saya pengedar shaklee yang da nampak keberkesanannya...hehe...
skang ni ada promo alfalfa...so mari3....not to worry...sy bagi harga ahli ye kawan2

No comments:

Post a Comment